Avansert søk


Egil Magne Sporsem kretsmester 2011 i Singel

Det stilte 36 spillere til start og for Grand sin del ble beste plassering en fin tredjeplass på Kristen Johan MIdtlid.

På kretsens sider kan du lese mer om turneringen her, og for resultater kan du se her.

 

I England har det i helgen vært TGR turnering, Europas svar på Cavendish. Hele 22 norske spillere stilte til start i denne auksjonsturneringen. Av lokale helter stilte Ole Berset og Bjørn Olav Ekren til start. og de ble nr 21 av 68. Resultatliste kan du se her.

God jul og godt nytt år!

Et begivenhetsrikt år er snart omme. Sportslig sett har vi hatt mange gode opplevelser dette året. Norgesmestere for lag fra Namsos, VM-sølv i singel til Kristoffer Hegge, sølvmedalje til Per Arne Flått i NM mix og så tar vi med Håkon Kippes andre tittel i NM par. Han er tross alt snåsning!


I klubb, krets og forbund har rekruttering hatt stort fokus. Selv om økningen i medlemstall ikke er like høy som vi skulle ønske må vi glede oss over at Namsos BK var klubben med 4de høyeste økning i landet og at NT krets var nest flinkest av kretsene. Vi i kretsen skal stå på videre og håper dere som leser dette ikke glemmer å verve nye og gamle bridgespillere. De aller fleste vil få store fordeler ved å være knyttet til Norsk Bridgeforbund!


På vegne av kretsens styre vil jeg ønske dere alle en riktig god jul og et godt nytt år!


Mvh
Eva Flått

NB: Husk å ta deg en tur på en av julebridgene som arrangereres rundt om i kretsen!

Julemat 21. desember 2010

Klubbmester Harald Bastiansen med sambuar Turid Tøsdal vann.

Resultat her

HUGS kontingenten og romjulsbridgen!

God jul, og vel møtt til fredelege dyster i 2011!

Anne Berit og Tommy

Eirik og sølvmedaljør Steinar til høgre

Kristen leda før siste runde og kom til slutt på tredjeplass

God Jul

Styret i Kolbotn Bridge klubb vil ønske alle en God Jul og et godt nyttår. Kos dere hjemme med familie og venner. Vi sees igjen 4 Januar. 

Terje, Oddbjørn, Geir og Oli-Anne