Avansert søk


BRONSE

Gunnar og Harald toppet igjen den 28.02.11

For andre mandag på rad toppet gutta fra Langevågen. På en fin andreplass kom Jon Terje og Svein foran Arne og Rolv.

Resultatliste.

BK Grand 1 klar for 6. runde!

 

Terje-Petter og Eirik-Tommy slo gjestene fra Oslo med 84-80 etter å ha ledet med 30 imp etter første halvdel. Vi gratulerer!

- - -

BK Grand 1 trekte Brigdekameratene 1, og fikk hjemmekamp. Vi må vel kategorisere dette som en grei trekning, selv om det ikke finnes noen "enkle" lag å møte i 5. runde. På Bridgekameratenes lag spiller blant annet sykkylvingen Jan Frode Karlsen, som var med å rykte opp til 1 divisjon i årets seriemesterskap sammen med Thoresen, Ovesen og Hansen.

Resten av trekningen kan du se på BTS.

Kampen spilles fredag 18. mars kl. 16.30 i klubbens lokaler.

Kretstinget - 9. april 2011

Kretsens styreleder Sverre Å. Selfors har sendt ut innkalling til kretsting til klubbene. Kretstinget 2011 avholdes i Mosjøen 9. april kl 19:00 i forbindelse med KM-par/NM-seminfinale. Nærere om sted kommer senere. Saker som ønskes framlagt for kretstinget må være styret i hende innen 26. mars 2011. Det vises til Handlingsplanen 2009 - 2012 og til kretsens vedtekter.

Invitasjon til ruternålsturnering

Vi ønsker med dette å invitere til sideturnering til KM par på sjøåsen 12 mars. Denne turneringen går paralellt med KM par og er ment for de litt ferskere spillerne. Se invitasjon for flere detaljer

INVITASJON

I tillegg kan man melde seg på via nbf data.

LINK TIL PÅMELDING

Edel har spilt seriemesterskapet for damer i Trondheim

NBF har flere ganger gjort om på opplegget for avvikling av seriemesterskap for damer. Tidligere har det vært to divisjoner med opp og nedrykk. Nå avvikles dette arrangementet som regionale mesterskap, hvor mange vites ikke, der det kåres vinnere. Det er ingen oppsamling eller finale så vidt vi kjenner til.

Fra Sunnmøre stilte 4 damer, Olianne Longva og  Monica Austnes fra Haramsøy BK, Jorunn Waage Doran fra Brattvåg og Søvik BK, og vår egen Edel Skodje. På bildet ser vi Edel og Jorunn rundt bordet i en av kampene i Trondheim.

Resultatmessig ble nok ikke dette noen stor suksess, resultater kan dere se her.

God innsats i TM mix

I helgens TM Mix gjorde våre spillere en god innsats

Best av våre var Elisabeth Skotvold - Kristoffer Hegge med en sterk 2. plass. Astrid Grønnesby - Kåre Bogø kom på 4. plass. Mange spillere fra vår krets var med i feltet. Resultater i linken under

Vi gratulerer Elisabeth, Kristoffer og Astrid med god innsats!

RESULTATER

Program 28 - 27.02.2011

Programpost om kortspillet BRIDGE starter opp søndag 22. August 2010.
Programmet vil gå UKENTLIG og vare i ca. 30 minutter hver gang.
Programmet går fra kl 21:00 til 21:30 HVER søndag.

Innhold:
Bridgesituasjonen under krigen.
Kortprøven:
Enkel avblokkering 

 

KANAL 1 - BRIDGEMAGASINET - Program 28

This text will be replaced

Kretsen representert på landslagene!

To unge lovende gutter har blitt tatt ut på U20-landslaget. Espen Flått fra Ovrerhalla og Anders Gundersen fra Levanger har hatt en rivende utvikling ved bridgebordet siste tiden. Dette har nå blitt belønnet med landslagsplass i Nordisk jr i Danmark. Mesterskapet skal foregå i påsken. Vi ønsker våre gutter lykke til og håper dette er starten på en ny gullalder for norsk bridge internasjonalt. Vi får håpe rike onkler i Lichtenstein og Vatikanstaten holder seg unna slik at vi kan ha glede av disse guttene for Norge i mange år fremover!

Vi gratulerer!!!