Avansert søk


Stian Andersen vant åpningssingel


Foto: Jon Sveindal - Bridge i Norge
Stian Andersen(bildet) vant velkomstturneringen fredags kveld.

Velkomstturneringen ble vunnet av Stian Andersen, Lillehammer BK foran Erik A. Eide, København. Tredjeplassen gikk til Nils-Otto Eliassen, Kongsvinger BK. Vi gratulerer!

Sluttresultat finner du her

Bilde av pallen finner du under les mer...

Årsmøte

Varsel om årsmøte
 
Det avholdes årsmøte for Ski Bridgeklubb mandag 11. april 2011 kl. 18.30 på Folkets Hus i Ski.
 
Saker som ønskes tatt opp på møtet og forslag til møtet må være styre i hende senest mandag 4. april.
 
Styret.
  

Tap med 2 imp mot Tromsø i 6. runde!

Så var det exit for siste Grandlaget i årets NM for lag. Det blir første finale på 3 år uten BK Grand i det gode selskap. 2 fattige imp - og hvor mye er det? Det er fra 50-80 poeng, eller den ekstra beita, eller det du kan miste på et agressivt utspill osv. osv.

Tommys (bilde) rapport hjem var omtrent slik: Vi lå bak med 28-35 etter første omgang og hadde et par tre spill der vi kunne gjort den hele store forskjellen. I andre omgang hadde vi også nok av spill til å hente 2 nødvendige imp, derfor føles det bittert akkurat nå.

Med andre ord en tett kamp, og vi får bare ønske Tromsø lykke til videre.

Dramatisk sisterunde avgjorde både Mester og A-pulja!

Hogstad - Øberg stakk av med seieren da Farstad - Hantveit feilet på oppløpet og måtte seg seg forbigått i sisterunde. Sluttresultatet finner du her


Sondre Hogstad - Andre Øberg vant mesterpuljen.

Reidun Margrethe Hansen - Virginia Chediak snek seg såvidt forbi paret som har lengst fartstid på Olrud, Erling Brekka - Terje Lobben. Erling og Terje har spilt hver eneste Olrudpåske siden starten og det med hverandre! En uslåelig rekord!


Fra venstre: Hotell direktør Hans Erik Andreassen, Reidun Margrethe Hansen, Virginia Chediak og turneringsleder Kenneth Syvertsen. Sluttresultatet finner du her

Ole Egil Amundsen - Rolf Gunnar Eriksen vant B-puljen.