Avansert søk


Re: BEGYNNERFESTIVAL

Svar til: BEGYNNERFESTIVAL

Gratulerer Lag Høyland!

Gratulerer til Lag Høyland som nå har kvalifisert seg til NM for klubblag finalen. 
De vant 104 – 86 mot Lunde. 
Finalen går av stabelen i Sortland 2. – 5. juni. De som spilte: http://eple.hib.no/bts/matches/view/1476
I tillegg spiller Kjell Gaute på Høylandlaget.
 
Link til finalen: http://www.nmlag.com/

Lykke til i finalen!

 

Vinnere mester 2011

2. plass A-pulja

Vårtur til Ulvik!

Tradisjonen tro skal vi arrangere vårtur til Ulvik i år også. Sett av helgen 6- 8. mai og bli med! Deltagere er en fin mix av eksperter, ferskinger og viderekomne. Her er noe for alle. Pris ca 550 kr for mat og opphold. For de som ønsker transport, ordner vi samkjøring.

Påmelding til Hilde Larsen  innen mandag 2.mai.