Avansert søk


NM LAG 2012

Trekning for 1. og 2. runde er foretatt og vi har havnet i pulte 64 der vi møter Nøtterøy BK 2 og Asker BK 2. Lagkaptein er Einar Lærum.

Terje Lie og Asbjørn Kindsbekken vant parturneringen i Rondanecup 2011

I et meget godt 60 pars felt trakk til slutt Terje og Asbjørn det lengste strået. De 5 best plasserte parene kjempet gjennom hele dagen om teten, og det var stadig vekk endring i hvem som lå på toppen av disse. Dette er en sterk prestasjon og vi gratulerer Terje og Asbjørn!

For full resultatservice se her.

På Otta var også Tommy og Eirik, men de hadde ikke draget i denne turneringen.

Mo BK vant KM-lag

Frank Bogen, Anne Irene Bogen, Gerd Marit Harding og Helge Stanghelle fra Mo BK vant årets KM-lag. De ledet fra start til mål, men Båsmo BK med Svein Gunnar Karlberg, Kurt Ove Thomassen, Leif Riksvoll og Bjørn Erik Rydland spurtet godt og utfordret Moseieren på slutten.  

Gratulerer Gerda Walvåg

Gratulerer

Vår alles kjære kaffedame, fyller 80år Mandag 10 Oktober.

Alle medlemmer i Ogndal Bridgeklubb gratulerer deg med 80år's dagen.