Avansert søk


Bridgemuseum !

For de spesielt intresserte kan man ta seg en tur til nederland og besøke bridgemuseet.. eller rett og slett trykke denne linken for å komme dit: http://www.bridgemuseum.nl/pls/apex/f?p=129:1:1947680111762008

klubbmesterskapet kveld 3

3 kveld i klubbmesterskapet ble vunnet av Kurt O Thomassen-Leif Riksvold med 63,3% På andre fulgte Per H Hansen-Rolf Mathisen med 58,5% tredjeplassen gikk til Halgeir Jakobsen-Martinus Birkelund med 55,9% resten står under resultater.

Sammenlagt etter tre kvelder leder Geir Bonsaksen - Tor Arne Reppen foran Anne Irene og Frank Bogen.

De gamle er eldst også i Vågan!

Bjarne var tilbake og fire veteraner tok de to første plasser.

25. oktober 2011 - Einkvelds

Resultat A-pulje her

Resultat B-pulje her

OBS: Klubbmesterskapet startar  neste tysdag 1. november

OBS: Klubbmedlemskap krevs

OBS: Evt. B-medlemsskap: kr 150,-

 

Resultater 1. November

Gerd og Bjørn Håvelsrud tok en klar seier. Bak disse så var det tett. Per og Eva fikk 2. plassen, og 3. plassen til Frode og Jan. Olav og Geir, samt Bjarne og Dag Amund tok de neste plassene.Resultatene

Bjørg og Arne vant 25. oktober

Bjørg og Arne vant

Betinget suksess i KM lag

Klubbens lag ligger som nr 3 etter første helg

Resultater Monrad 25. Oktober

Tett i toppen i det 18 bords sterke feltet. Jan og Kjell Johnny stakk ifra og vant relativt klart. De klarte over 60% score, som eneste par. Dette lover bra for lagkampen i morgen. Bak disse så var det tett som bare det. Sven-Åge og Bjørn Tore, snek seg så vidt foran Geir og Lars Erik. Rett bak disse så kom Rolf Normann og Tore. Knut og Bjørn, samt Øyvind og Arne. En meget jevn turnering med mange sving spill.Resultatene under fanen øverst på siden.

Ny nyhetsartikkel

Leif og Robert vann 1.11

Vann og som beste 3 av 4 kveldar;   Resultat 1.11

Kortfordelingane ligg denne gongen på den gamle heimesida- neste gong  er RUTER i bruk