Avansert søk


Høstcupen 2011

elde.jpg25 par deltok 3. spillekveld av Høstcupen 2011 i Sortland BK. A-pulja ble vunnet av Tommy Elde - Robert Lehn  foran Stig Arne Iversen - Gunnar Harr på andre og Almar Olsen - Rolf Lehn på tredje. 

B-pulja ble vunnet av Willy Backe - Roar Harberg foran Kari Nordvoll - AnneliseSundberg, Jorunn Ovesen - Jorunn Nordvoll og Arnt Ivar Arntsen - Rita Skimten på delt andreplass.

Ny nyhetsartikkel

Kretspoeng tildelt følgende spillere for Ruterknekten 2011
       
Reg. nr Navn Klubb Kretspoeng
       
38381 Eirin T. Aune Spar Ess 15
68 Per Hafnor Bodø BK Lyn 15
7311 Oddvar Fure Bertnes BK 10
10159 Terje Sundberg Bertnes BK 10
5118 Jostein Øvervatn Bodø BK Lyn 7
38379 Randulf Kristiansen Spar Ess 7
17979 Dag Nerbøvik Spar Ess 4
5148 Stig Elllingsen Bodø BK Lyn 4

KLUBBKAMP KONNERUD – GALLEBERG, sesjon 2 tirsdag 15. november

Galleberg kom tilbake og vant sesjonen 268 – 82, men Konnerud leder med 541 – 387 før 3. og siste sesjon. Galleberg må med andre ord vinne den siste sesjonen med 155 poeng for å gå forbi.

 

Sesjonen ble vunnet av Ole Gran med vikarmakker Hans Melby. Galleberg fikk ytterligere 3 par inne blant de 10 beste. Galleberg fikk 7 par inne blant de 12 som kapret klubbpoeng mens Konnerud fikk 5.

Notodden på topp!

Morten Thunberg hadde headhuntet Tor Andrè Ljosland, som var på "hjemvisitt" denne helgen, til å spille Sølvknektcupen på kongsberg. Rapportene tilsier at de begynte på en grei linje, og ikke ble satt ut av en evt dårlig spill i ny og ned. Det endte med stødig og godt spill gjennom alle 55 spillene, noe som utgjorde noe overlegen 1. plass i det 6-bord store feltet. Hvis Toran fortsetter med å spille bridge der han bor i  "utlandet" (les: Bergen), så er det ikke siste gang denne karen er i toppen i en forbundsturnering ! Gratulerer til begge.

15. november 2011 - Finale klubbmesterskap - kveld 1 av 3

Kveldsresultat etter 7 rundar A-pulje her

Sideturnering her

Vestnesinga toppa 28. november

15. par braka saman til dyst mandag 28. november. Då røyken hadde lagt seg, var det ikkje heilt uventa, Jon Terje Storsten og Svein Jarle Bjerkvoll som sto igjen som seierherrar. Andreplassen vart beslaglagt av Gunnar Fylling og Harald Trengereid, medan Hans Petter Vaagsæter og Alf Inge Tafjord kom på tredjeplass. Resultatservice her.

Monrad 15 November

Elisabeth og Simon spurtet bra og vant det 31 par sterke feltet.Niels Chr. og Kolbjørn var også gode spurtere og klarte 2.plassen. På 3 plass kom Leif Åge og Roger, som ledet før siste runde, men en sprekk her førte dem ned til 3 plass.

Kolbotn BK2(Frode, Jan, Geir og Lars Erik) spilte NM kamp, og vant 25-1 mot Høybråten, gjenstår en kamp mot Nesodden. Det er nå store muligheter å gå videre til 3 runde i NM. Jan S., Kjell Johnny, Tom og Truls spilte også NM kamp i går med 22-8 seier over et Askim lag. Sterkt, men med en håpløs kamp mot BK Tempo så blir det ikke 3 runde. Laget til Knutsen spiller idag, vi får håpe på 18-12 seier eller mer. De vil da gå til 3 runde. Sven-Åge, Bjørn Tore, Sven og Bjørn Arne har trukket vanskelig motstand, men det skal spilles først. Vi avventer resultater herfra.