Avansert søk


NM-klubblag

      

Ranja Sivertsvik - Tom Skotsfjord (vest-finnmark), Geir Olav "gerra" Næss - Paul Hoftaniska spiller i helgen sine rundekamper i 1. og 2. runde i NM for klubblag. Vi ønsker dem lykke til og vil komme tilbake med resultater.

Ny nyhetsartikkel

A-Puljen resultater

De tre beste etter første kveld er : Terje Garseg - Rolf N Hansen, foran Stig Dybdahl - Henrik Livgård og på tredje Tor Arild Bergendal - Rune Jahren. De tre nederste parene sammenlagt etter 2 kvelder rykker ned.


B-Puljen resultater

De tre beste etter første kveld er: Kåre Dybdahl - Svein Nordby foran Jette Livgård- Johs Lundal og på siste opprykksplass er Svein Jahren-Sverre Olesen. Disse har fåt et forsprang på de andre, dog er det en kveld til før opprykket er klart.

 

Under faner på resultater kommer også privat protokoll

Ny nyhetsartikkel

 

Bjarne Taknes og Bjørn Brevik vant på mandag 28/11.

 

Bjarne og Ole Johnny leder sammenlagt etter 3 kvelder.

 

 

Husk at det er MP treff på mandag

 

Trykk på les mer for å se resultatene

Nils Hansen og Per Haug vann 2.kveld av Handicapturneringa!

Else Nybø og Astrid Antonsen var suverene vinnarar samanlagt! 

MP-treff neste gong 05.12.11. Møt opp!

Vinter kveld 3

Vinterturneringen kveld 3 ble vunnet av Halgeir Jakobsen-Martinus Birkelund med 67,6% på andre fulgte Sverre Å Selfors-Bjørnar Småli med 60,9% og tredjeplassen gikk til Helge Stanghelle-Håkon Bogen med 54,7%

Ny nyhetsartikkel Oli Anne Longva Og Liv Flem Tiltopps.

Turneringen vart avvikklet med 3 bord ,  burde vært 4-5 bord blir mye triveligere da 

Monrad 29. November

Det ble kun 1 pulje idag, da det ikke var stemning for B-Pulje. Det er vanskelig å ta et valg om hvordan vi skal kjøre turneringen. For at det skal deles opp i puljer, så bør det helst være 5 bord i pulja. Vi kan selvfølgelig dele det opp med en A-Pulje med 5-7 bord, men det er alltid noen som blir skuffet, da det kan være tvil om noen av plassene. Likevel det var fine 17 bord idag. Tom og Truls, samt Egil og Stig Arne kjempet om førsteplassen, som førstnevnte tok. På 3 plass så kom Øivind og Arne, Odd Arne og Arild kom rett bak disse.Gledelig å se Bjørn og Beate på 8 plass, Jon Inge og Frode B på en sterk 5 plass. Einar og Karl Johan bør også være fornøyde med en 6 plass.

Ny nyhetsartikkel

29 november ver det 3 bord.

Mestertreff tirsdag 6. desember

Neste spillekveld er det mestertreff. Det kommer minst en bil fra Leknes.

De som vil spille mestertreff på Leknes mandag kan sitte på med Arne.