Avansert søk


KM lag 2011

Florø sitt lag (Knut Stenevik-Magne Svardahl/Birger-Tore Stavang-Geir Pålsrud) låg på ein flott 2.plass etter første dag,  men under dei 3 siste kampane på søndag møtte dei dessverre  veggen  (Leikanger, vinnerlaget WT og til slutt Hoff)

Rasultat med butler finn du her KM Lag 2011

Arnt og Eirik vant parturneringen i ASEAN 2011

Gratulerer sier vi bare!! I et felt på 30 par kom Eirik og Arnt spurtende bakfra og vant. Svein Hildremyr og Terje ble nummer 18 av andre lokale helter. I dag starter mixed teams turneringen og der har vi godt håp om at Terje skal gjøre det bra i makkerskap med Ze Ying Lam.

Bulletin.

BK Grand spelarane Eirik Chr. Natvik og Arnt Vaagsæter vann Asiamesterskapet for par.

BK Grand spelarane Arnt Vaagsæter og Eirik Chr. Natvik tok ein sterk seier i Asiamesterskapet for par. I det sterke feltet var det fleire spelarar som deltok i årets Bermuda Bowl. Gratulerer!

Resultatliste her.

På biletet Eirik Chr. Natvik frå ei anna hyggeleg hending.

NBF

Arendalsknektene og Kitrons bedriftsbridgeklubb har fusjonert.

Fra og med sommeren 2011 har Arendalsknektene bk. og Kitrons bedrifts-bridgeklubb fusjonert.