Florø sitt lag (Knut Stenevik-Magne Svardahl/Birger-Tore Stavang-Geir Pålsrud) låg på ein flott 2.plass etter første dag
, men under dei 3 siste kampane på søndag møtte dei dessverre veggen
(Leikanger, vinnerlaget WT og til slutt Hoff)
Rasultat med butler finn du her KM Lag 2011 