Avansert søk


Julebord 2011

Årets julebord har har vi slått sammen med singelturneringa på sydspissen hotell 17.desember, og klubben dekker 200kr per medlem for julematen. Vi har byttet spillelokaler slik at vi ikke kunne bestille catring slik vi har gjort de siste årene. Sydspissen måte ha minst 20 stk til middag for at de skulle være interessert, men så mange har vi ikke vært de siste 5 årene på julebordet.

Påmelding til singelturnering til Are Sivertsen eller NBF-data.

Julebordet til Truls Ingebrigtsen

 

2. kveld i Klubbmeistarskapet

Arve og Arve var ganske suverene i kveld.

Samanlagt finn du her:var/fckeditor/klubber/file/1532%20Gaupne/Klubbmeistarskap%202012.pdf

Gratulerer Erlend og Glenn!

Kalasseier til Glenn og Erlend - igjen. Siste kveld hadde de ikke anledning til å spille selv. Solide reserver i Petter og John gjorde bare seiersmarginen enda større.  Vi gratulerer.

Nye muligheter kommer allerede på torsdag 1. des. Da starter det årvisse Heimdalsmesterskapet. Påmelding her

Førjulsturnering, kveld 3 og MP treff

Veldig trivelig at medlemmene kommer tilbake så vi ender på 7 bord idag   Veldig hyggelig at medlemmene tar ansvar og hjelper Bjørn med å dublere kort. Vi vet han setter pris på det !

Kvelden ble vunnet av Morten T og Arild med Frank og Runar tett etter. Tom har fortsatt formen inne og havnet på 3 plass med Vegard.

Dette var MP treff kveld, resultater er dobbeltsjekket og ligger under. Så fort Forbundet har resultater for hele landet legges det ut link her på siden

Ellers er det et spill der Gisle viste god utspillskvalitet.

Resultater 24. november

Den 24. november ble tredje runde av Vinterturnering 1 spilt. Fjorten par møtte, og Stig og Allan vant med 62,8 %. Andreplassen gikk til Roger og Erling med 59,9 %, mens Gunnar og Edvard ble nummer tre med 57,7 % - gratulerer! Etter tre runder leder Stig og Allan foran Roger og Ståle, tett fulgt av Gunnar og Edvard på tredjeplass.

NM-LAG 1.Runde

‎1.runde NM-lag imorgen. Spillested BK grands lokaler fra kl.11,00. Vi møter Fosnavåg 2, og BK Grand 5. 48 spill, "burde" vere ferdig rundt kl 16,00.BK Grand 5 er Gunnar Fylling,Harald Trengereid, Helge Stadsnes, Karl Magnar Hjelvik. Fosnavåg 2 består av Tore langvatn,Torleif Hagen, Petter Søvikhagen,Harald Øvereng. God Kamp ALLE sammen :)

Høstturnering

Høstturnering 2 ble vunnet av Finn Fonnaas og Geir Langdalen

MP-treff

Gratulerer til Svein og John Ivar

Ny nyhetsartikkel

SEIER TIL KBK 2 I NM LAG

 

KBK 2 med Frank, Magne, Didrik og Per Einar slo Aukra 16-14 på onsdag. Dermed er de klar for 2. runde i NM lag

 

Gratulerer!!!

 

6. kveld Tjølsenturneringen

Rebekka og Jomar best i kveld!!!

Ingvar og Atle nummer to, og Mona og Willy på tredjeplass.

Heldiggriser ble Bente og Jan. Fine juleservietter og lys 

I pausen koste vi oss med kakao med krem og julekaker. MMMmm

             Neste gang blir det lussekatter...

     

    og fine julespurtpremier!                  

 

                          Velkommen!