Avansert søk


Litt info KM-lag og Hjerterdamene

Askim vant KM lag suverent, Gratulerer til Fredrik Simonsen, Thor Simonsen, Johan Weeden, Leif Lundal, Henrik Livgård og Stig Dybdahl

Resultat i  Puljen de andre puljene finner du her

Dette er første gang Askim vinner KM etter sammenslåingen, jaggu på tide, neste år satser vi på flere lag. Gratulerer.

 

Hjerterdamene inviterer ble arrangert av Spydeberg og Askim .

26 par deltok med spill, dans og moro, dette må du ikke gå glipp av neste gang. Henrik og Jette Livgård vant foran Svend Dybdahl-Sølvi Rosenvinge med Hans Georg Øverby - Ruth Hoel på 3. plass. Full Askim dominas altså..

Resultene ligger her

 

 


 Grasrotandelen som Askim BK er en del av kan gir penger i klubbkassa, dog er det nok mange som tipper etter viking millioner UTEN å støtte Askim BK, da er det bare å si fra neste gang du spiller og si du skal støtte AskimBK eller Trykk her hvis du tipper på nett. Vi kan ikke bare være 9 i klubben som tipper. (det gir faktisk ca 8-9 tusen i kassa) nesten 1000 lapp per medlem det;)

 

Bjørn Schau tilbake i Notodden BK

Hyggelig å se Bjørn tilbake ved bridgebordet. Jeg hadde gleden av å spille med han og det gikk sånn passe, middels er vel ok. Når vi får pussa litt på systemet skal du se vi klatrer over middels.

Knut og Frode vann 24. november

Knut Fammestad - Frode Holen vann framfor Arnar Kvernevik - Leif Heggheim. 5.5 poeng skilde etter siste runde, ei runde som forøvrig desse para møttest innbyrdes, og vinnarane fekk plussbord. Klaus Solheim og Alf Rune Myklebust var i høgste grad med i kampen om sigeren, men med minusbord i siste runde vart dei forbigått av Magnar Støyva og Runar Drage i kampen om 3. plassen.

http://bridge.no/var/ruter/html/1518/2011-11-24.htm

Resultater MP - Treff 2011

Resultater fra MP-Treffen er lagt ut i PDF format, håper alle har Adobe Acrobat Reader, og kan se Resultatene.

NM LAG 1 & 2 runde

Vårt 1 lag Steinmoen hadde litt problemer med å stille lag idag, og dro over til Kongsberg med reserve nr 6,7 og 8. Laget ble da bestående av: Runar Steinmoen, Arild Steinmoen, Kjell Olaussen og Morten Thunberg. Alle tre lagene spilte i et seriesystem. Må si det var en ny og artig lagkampvri som fungerte bra !  Systemet fungerte slik at vi spilte en 3-bordsturnering med 4 kvartrunder mot begge lag, slik at vi hadde god status på resultatet med 4 sammenlikninger istedet for de vanlige 2.

De to første rundene hadde motparten god glid, samt laget vårt gjorde feil, slik at vi begynte svært dårlig mot de to andre lagene. Vi dro inn IMP'er etterhvert, men vi tapte fortjent begge kampene til slutt. Så vi vil gratulere Sølvknekt med videre NM spill.

Det er bare å ønske de to Notodden lagene (Steinmoen og Schau) LYKKE TIL I Kretsmesterskapet for lag !

MP-treff onsdag

Onsdag 7. desember spilles det MP-treff på Levanger. Vi spiller som vanlig på bo- og aktivitetssenteret klokka 18.

Førjulscupen er ferdigspilt. Det ble meget jevnt mellom tre par. Nergård med makker B.A. Berg/H. Huglen vant meget knepent foran Busklein/Alstad og Kjønnøy/Christiansen. 14. og 21. desember spiller vi singelturnering.

Eirin og Per vant Ruterknekten 2011. Gratulere!!!!

Fullstendig resultat og spillestensiler finner dere ved å klikke på resultater oppe til høyre.

Det ble en spennende avslutning om 2 plassen. Oddvar og Terje snek seg såvidt forbi Jostein og Randulf.

Bertnes BK takker alle deltakerene for at det ble en flott turnering.

klubbmesterskapet 2012

Stillingen i klubbmesterskapet 2012, det vil  sannsynligvis bli deling i klasse A og klasse B. Høstturneringen danner grunnlaget. Delingen vil bli foretatt når vi ser hvor mange som deltar

3 bords lagkamp

Sist torsdag var vi 11 personer, og klarte ikke å skaffe en til.

Da ble det lagkamp, med innbytte.

Håper på minst 12 personer neste gang, vi sørger for å skrive ut plansjer for 3 bords lagkamp, i tilfelle vi blir akkurat 12, tror det kan være morsomt.

Dog håper vi det kommer flere, helst 4 fulle bord!  

KM-LAG Vestfold etter 11 runder av 13

Her er utskriftsvennlige resultater runde 10-11  og tidligere runde 8-9. Et lag stilte ikke til runde 11 UTEN gyldig grunn og kampen er derfor dømt 18-0 i favør Tønsberg. Kampen skal muligens justeres opp til innspilt VP-snitt dersom det viser seg at de har snitt bedre enn 18 VP. Lag Horten er dømt til 0 VP, og laget stiller med noe nytt mannskap til de to siste rundene!

Videre er det rette en feil i spill 17 i runde 9:1 hvor Lågen spilte 5 hjerter med 11 stikk ikke 9. Dette har endel utslag og Lågen tapte 17-13 istedenfor 20-10 og har dermed 3 VP mer, og er med i kampen om de øverste plassene!

Husk at siste rundene er Mandag 02.01.2012! God Jul og Godt Nyttår!