Avansert søk


Julecupen 2011

Vi inviterer til årets Julecup Tirsdag 27. Desember..

Invitasjon finner du ved å trykke på les mer....

 

Julebordet 2011

Det var 46 festglade mennesker som kom til julebordet. Elisabeth ønsket velkommen, og deretter så kom den store overraskelsen. Sven Pran ble tildelt NBFs fortjenst medale. Dette tegnet skulle overrekkes av NBFs nestleder Per Watz. Desverre så var ikke merket kommet  frem i posten. Likevel Per Watz fortalte om alt som Sven Pran hadde gjort for Bridge i Norge. Programmering, turneringsledelse, har vel deltatt i de fleste fora i NBF. Sven Pran vant som Per så fint sa, en bil i NBFs lotteri, men store deler av denne premien ga han tilbake til NBF. Kirsti Mollatt kom med forslaget, og flere trodde at Sven allerede hadde fått ærespris. Et hastevedtak ble tatt, og forslaget gikk igjennom i  NBFs styre uten noen motsigelser. Igjen gratulerer Sven.

Jeg tror også at Sven synes at dette var gøy.

 

 

Tove og Kirsti delte deretter ut 'begeistringsprisen'. Dette var en tildeling som ble etablert i fjor, hvor denne ble levert til Einar. I år var det Lars Erik som fikk denne for arbeidet som ble gjort med turneringsledelse, resultatservice og hjemmeside. 

Her ser dere hvor begeisteret han er.   

Etter den velsmakende julemiddagen, så begynte en turnering med nye makkere for anledningen. Det var gøy å se at Laila K. Siltvedt og Stig Arne Elven tok en suveren seier i det 22 par sterke feltet over 15 spill.  Resultater: Kortfilen er ikke med ennå, det er det vel ingen som husker likevel. Et meget velykket julebord. Takk de de som hjalp til med å få dette til.

 

 

4. kveld i klubbmeistarskapen

Stig Rune og Torstein vann i kveld føre Ketil og Rune, med Arve og Arve på 3.

Samanlagtliste finn du her:var/fckeditor/klubber/file/1532%20Gaupne/Klubbmeistarskap%202012(2).pdf

 

Neste torsdag er det julemiddag!!

Vi spiller Bjørnars tevling 27.desember på TIL-huset

Neste gang 13. desember blir siste spillekveld før Jul. Sydspissen hotell stenger 18.des og åpner ikke før etter Nyttår. Jeg har avtalt med TIL at vi kan spille Bjørnars tevling i det gamle spillelokalet tirsdag 27.desember kl 18:00 (100kr per person). Spre budskapet til alle kjente.

Truls

Startliste Julecup

24 påmeldte i år. Disse er påmeldt.

1. Frode - Heidi   2. Neri-Nils  3. Oddmar-Tom K.  4. Frank-Runar  5. Vidar og Kari Myrene 6. Erik - Helge 7. Ralph-Synne 8. Kjell-Halvor 9. Tor A-Arna 10. Arild-Bjørn Sture  11. Far og sønn Hogstad 12. Asbjørn G. - Stian 13. Sigbjørn-Erik D  14. Rolf-Ole  15. Knut O-Olav I. 16. Terje-Sveinung 17. Jan Th- Reidar 18. Merete-Bente 19. Thorbjørn S.- Ole V. 20.Sverre Lia-Lise Omsberg 21. Gunhild - Hege 22.Øyvind-Tor Magne 23.Sigbjørn S-Halvor Øien 24. Jan Gunnar - Dag Ståle

Det blir 36 spill. Premiering til de 6 beste + spurtpremier. Startkontigent kr. 400 inkludert julemiddag.

Kontingent og lisens for 2012 (frist 31.desember 2011)

Nå er vi kommet til den delen av året da medlemskontingenten skal innbetales. Skal dere stå som medlemmer av BK-33 til neste år må dere betale inn kontigenten før 31.desember til kontonummer 05302966356

Vanlig klubbmedlem:     500kr

Klubbmedlem med lisens:  1000kr

Betal inn raskest mulig.

Truls

Deltakerliste singelturnering

Følgende deltakere er klare for singelturneringen 2011 (listen blir oppdater)t:

14 stk.: Arild Kjønnøy, Per-Ole Klingen, Ketil Alstad, Olaf Berg, Brynjulf Sørensen, Leif Anders Lønvik, Bo A. Berg/T. Berget, Magne Christiansen, Olav Nergård og Egil Holthe, I. Augdal, L.S. Dybdahl, H. Huglen og J.I. Alstadvold.

De som ikke stiller er J.B. Busklein, P. Dahl, N. Henninen, S. Brenne, T. Søraa, E. Kandahl, O.J. Brustad, N. Henninen og E. Berg.

Julegrisen 2011

Vinnere av Julegrisen 2011 Ble Håkon Bogen-Svein Kolstad med 60,4%.På andre fulgte Kurt O Thomassen-Leif Riksvold med 59,4% De slo BJørn E Rydland-Jonny Robertsen på innbyrdes oppgjør de hadde også 59,4% på tredjeplass

Resultat mp-treff

Resultater fra mp-treffet onsdag 7. desember.

NB: Møt opp til singelturnering onsdag 14. og 21. desember.