Avansert søk


God Jul!

Vi har tatt julefri.

Liten interesse gjør at det ikke blir spilling torsdag 22/12.

Vi starter på igjen torsdag 5/1-12.

Ha en riktig god jul!    

Sandefjord BK KM-Lag Vestfold 2011-2012 Mestere!

Etter solid spilling over 13 runder av totalt 7 kvelder, med 14 spill mot hvert lag i to halvrunder av 7 spill, ble Sandefjord BK 1 i går suverene vinnere av KM-Lag 2011-2012! Vi gratulerer Jorunn Feness, Alf-Jan Raanes, Espen Ringdal-Andersen, Erik Syvertsen, Ole Kristoffer Kopstad og Kjell-Otto Kopstad med seieren!

De to resterende lagene i Sandefjord har også kommet seg bra i  løpet av turneringen og for mange var dette fine muligheter for nye makkerskap og spille trening. Sluttresultatene finner dere under kretsen sider (link øverst til høyre på siden her), og de viser at de to andre lagene også hang med i feltet, selvom det ble lang vei til toppen, men til høsten er det nye sjanser!

Vi takker alle av klubbens medlemmer som har bidratt til å gjøre dette til en fin turnering!

Julebridge i kretsen!

Følgende dager i julen er det bridge i kretsen:

3. Juledag i Verdal
4. juledag i Ogndal og Namsos
5. juledag i Nærøy
6. juledag på Inderøy

Vi i kretsen ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år!

Ny nyhetsartikkel

Da er resultatene klare.   Se også Januar for beste månedsspiller.

Godt Nytt År

Ski Bridgeklubb ønsker alle sine medlemmer et riktig godt nytt år. Vårsesongen 2012 ble innledet med en oppsamlingskveld mandag 2. januar. Simon med  makker Ivar Barikmo vant foran Torsten og Øistein med Anna og Johan på 3-plass i det 13 par store feltet. Kveldens resultater ser du her.

På mandag ønsket vi god tur til mange av våre faste spillere som reiser til varmere strøk for å spille bridge. For noen går turen til Thailand mens andre foretrekker NBF sitt tilbud under bridge for alle på Teneriff. Når mange blir borte så trenger vi påfyll av spillere for å kunne oppretholde et godt tilbud på mandagene. Derfor: Alle medlemmer som er hjemme med eller uten makker oppfordres til å komme, og vi tar gjerne imot spillere fra nærliggene klubber. Mandag starter vi hvis oppmøtet tillater det en turnering over 3 kvelder hvor alle kveldene er åpne mens det premieres etter 3 kvelder. Vi håper på godt frammøte.

 Vel møtt

Kvist Julecup sluttresultater

Kvist Julecup avsluttet høstsesongen 2011. Tore og Willy forsvarte ledelsen fra første kveld og vant foran Lawrence og Eva med Dag og Roar på 3-plass. Øyvind og Andreas spurtet til 4 mens Gerd og Einar fikk 5 og siste premie. Sesjonspremiene ble vunnet av Tore og Willy (1-sesjon) og Andreas og Øyvind (2-sesjon). Som vanlig var det flotte spurtpremier i hver runde, flotte premier totalt sterk sponset av Per Arild som vi skylder en stor takk. Resultatene fra turneringen ser du her.
 
Klubben tar nå pause over jul og nyttår. Første spillekveld i 2012 er mandag 2 januar. For de som ønsker å spille mer kort så minner vi om at det er klubbkveld på Kolbotn i kveld, ”Follo” julecup (tidligere Drøbak julecup) spilles på Vestby tirsdag 27.12 og Ørje BK inviterer til romjulsbridge torsdag 29.12. Påmelding til disse turneringene finner du på NBF data.
 
Vi ønsker med dette alle våre medlemmer en riktig god jul, og takker for året som har gått.
 
God Jul

Bridgekurs

 

OS Bk tek til med nytt bridgekurs mandag 30. januar på Os Eldresenter. Fullstendig invitasjon.

 

Andre klubber som skal til med kurs i nærmeste fremtid og som ønsker informasjon om dette på kretsens hjemmeside, kan sende e-mail til fjordastril@gmail.com med fyllstendig invitasjon, så vil denne bli publisert så raskt som råd.

Ny nyhetsartikkel Godt Nyttår til dere alle. Inge Longva & Ottar Frode nr 1 I starten på det nye året.

 

Godt Nyttår

Hei til dere alle, vi spillte en ny bridge kveld med dårlig fremmøte , nå må vi skjerpe oss og møte opp vi trenger dere alle.

 

 

 

Alle Mo-lagene fikk bortekamper i 3.runde NMklubblag

Ett lag fra Mo BK er slått ut før 3.runden i årets NM for klubblag.

Begge gjenværende lag fra Mo BK må regnes som knepne favoritter i vanskelige bortekamper i årets 3.runde.

Mo 2 (Bogen, Bogen, Harding, Stanghelle) som ligger under nedrykksstreken i 2.divisjon, møter Sømna som ligger midt på tabellen i 3.divisjon.    

Mo 3 (Selfors, Småli, Fagerdal, Kristiansen) som kjemper om opprykk til førstedivisjon, møter Båsmo 1 som leder sin 3.divisjonspulje.

Kampene spilles senest 15.januar