Avansert søk


Resultater 3. januar

Resultater fra turneringen 3. januar

A-gruppen  www.bridgen.no/nbk

Kursgruppen  www.bridgen.no/nbkk

 

Meldeprøve -tilbakemeldinger

Det har ikke kommet allverden med tilbakemeldinger på denne nøtta. Mulig det er litt vanskelig oppgave. Meningen er å finne oppgaver som er reelle problemstillinger som dukker opp ganske ofte. På den måten kan man jo lære litt selv og kanskje forbedre makkerskapet. Derfor kan det være lurt å snakke med partner om dette. Så lenge vi får tilbakemeldinger fra dere vil vi holde på med dette gjevnlig...Vi skal være mer kritiske til vanskelighetsgraden.


Kan legge ut følgende kommentar jeg har fått inn: 
Oppgaver langt over mitt ståsted, så det eneste forslaget jeg har er å gjenmelde 2 spar og håpe det beste, vet da ikke hva det beste er :)

Skal ikke nevne hvem det er, men han kom på andre plass i går, så filosofien med å vente på makker fungerer 

Ellers ligger spillet og en mer utfyllende begrunnelse under, jeg tar også med fasiten fra eksperten.

Resultater julebridge 2011

Leif Arne Halleraker - Knut Atle Seim fra Sauda BK vant juleturneringen i Ølen 28.12.2011 foran Sven-Olai og Jim Høyland, BAK. 
Resultater:      Spillstensiler:

I julebridgen i Haugesund slo Høyland-brødrene tilbake og vant med solid margin. Resultater:

Runar imponerer !!

Vår egen Runar Steinmoen spilte en STOR turnering (i dobbeltforstand) på Jessheim ikveld og havnet på en knallgod 4 plass. Runar spilte med Midt-Telemarks Heidi Jensen. De lå i tet hele turneringen og ledet flere ganger. Dette er en svært stor turnering med mange klassespillere (over 40 bord). Vi vil legge ut resultatlisten så fort dette ligger ute Gratulerer så mye !!

 Her er resultater fra lørdagens parturnering

Søndagens lagturnering gikk ikke like bra for laget til Runar, men her er resultatlisten.

Romjulsbridge

Romjulsbridgen ble arrangert med 14 par og seieren ble delt mellom Frank Færø - Stein Tortenli og Bjørn Wammer - Per Iver Øksne. Men det var et jevnt tetfelt hvor det bare skilte 6 poeng fra 6. plass og opp til 1. plass.

ÅPNINGSTURNERINGEN 2012

10 par hadde funnet veien til Kommunelokalet da bridgesesongen 2012 startet opp med en enkeltkveld. Egil Hermansen – Jarl Ove Malmstrøm vant med 58,8 % fulgt av André Hansen – Finn Erik Berg og Vidar Sund – Øystein Hanevik – Ludvig Guldal som delte 2. plassen. Ludvig debuterte for øvrig i klubben og siden han ikke hadde makker slo han seg sammen med Vidar og Øystein slik at de 3 delte på spillingen.

 

De 3 neste tirsdagene er det klart for den tradisjonelle vinterturneringen med spillere fra Holmestrand og oss.

3.runde NM klubblag

Kamptidspunktene for våre lag i 3.runde NM klubblag er nå kjent.

Mo 3 (Selfors, Småli, Fagerdal, Kristiansen) skal spille sin bortekamp mot Båsmo 1 onsdag 4.januar kl 1800. Det har så langt ikke vært mulig å få informasjon om spillested.

Mo 2 (Bogen, Bogen, Harding, Stanghelle) skal spille sin bortekamp mot Sømna lørdag 14.januar. 

KMpar til Sømna

Kretsstyret har bestemt at KM par skal arrangeres på Sømna 18/19 februar.

De siste årene har sørkretsen vist liten interesse for KMpar. Vi håper dette initiatvet blir en suksess.

Nærmere informasjon om påmelding kommer.

 

Ørje Julebridge

Hele 45 par møtte opp for romjulsbridge i Ørje. Velkjente par i toppen. Arne Almendingen og Øivind Bronken vant foran våre egne Roger Berg og Lars Erik Thomassen. På 3 plass kom Marianne Lund Simonsen - Thor Simonsen fra Askim. Bjarne Erlandsen med makker Johnny Moen fikk 4 plass. Det var flere fra Kolbotn som fikk premie.   Andreas og Leif Jansen fikk 10 plassen. Stig Arne Elven og Egil Finstad 12 plassen. Knut Karlsen og Torill Haakenstad fikk 14 plass, rett bak premie. Gratulerer til alle. Resultatlisten