Avansert søk


It is hope in a hanging snår

Lag Schau holder koken  i KM lag.

Etter å ha ligget under med 25 imp til halvtid og spilt "ræva" bridge, smilte kortgudene til det good guys???????????? i andre halvrunde, spesiellt Ivar og Eivind (nestorene?????) gjorde mye riktig og da Kai og undertegnede fulgte opp med særdeles få katastrofer  viste regnskapet en pluss på 7 poeng til gutta fra Notodden og dermed et skritt nærmere KM finale.

PS.

Den samme finalen kvalifiserte vi oss til i fjor uten å kunne stille lag, vi får se i år..............

KM-Par/NM-semifinale

Helga 18.-19. februar arrangeres KM-Par/NM-semifinale. I år er Sømna BK arrangører, så her bør vi klare å stille flere par. Spillested er ungdomshuset på Lysingheim, med spillestart kl. 11.30.

8. kveld i klubbmeistarskapen

Torstein og John Inge best i kveld føre Stig Rune og Hans H.

Samanlagt her:var/fckeditor/klubber/file/1532%20Gaupne/Klubbmeistarskap%202012(6).pdf

Resultater 5. januar

Den 5. januar arrangerte vi Partrim. Roger og Ståle vant suverent med 62 % foran Kolbjørn og Rolf som fikk 55,1 %. Tredjeplassen ble delt mellom Kjetil - Marian og Stig - Allan, og de oppnådde 53,7 %.

Påmelding til klubbkveldane

Det har no vert fleire ganger at det kun har møtt 4-5 par. For å unngå at enkelte må køyre langt for så at det blir avlyst, prøver me med førehandspåmelding på klubbkveldane. Påmeldingsfrist mandagen føre. Har me ikkje minst 6 par då så blir det avlyst. (Det er sjølvsagt ikkje nødvendig å melde seg på på førehand for å få spele, men dersom me ikkje kjem opp i minst 6 par så blir det jo avlyst).
Påmelding => her. Eller på e-post samnanger.bk@gmail.com eller på SMS 98246926.

Resultater 12. januar

Den 12. januar startet Vinterturnering 2. Odd Roar og Gunnleiv vant med 63 % foran Knut og Kari som fikk 59,7 %. Tredjeplassen ble delt mellom Gunnar - Edvard og Kolbjørn - Rolf, og de oppnådde 53,2 %.

Resultater 19. januar

19. januar spilte vi andre runde av Vinterturnering 2. Odd Roar og Gunnleiv vant med 61,8 % foran Øystein og Thor som fikk 61,1 %. Tredjeplassen ble delt mellom Kolbjørn - Rolf og Freddy - Brynjar, og de oppnådde 55,6 %. Se sammenlagtresultat etter to runder her.

Jubileumsturneringa

Da har Terje Lie fått lagt ut påmelding til Jubileumsturneringa vår 29-30 September.

Jeg legger link til påmelding her.

Jeg vil takke Terje for hjelp til dette og videre arbeid, hadde blitt over hodet mitt

Men VI/KLUBBEN skal klare dette med bravur.

Kommer masse mer etter kvart, men greit å vere tidlig ute.

KM-singel

Legger ut link til påmelding KM-Singel på søndag da jeg har hørt att noen har problemer med å finne påmeldingssida.

Påmelding her.

Systemkort som ALLE må bruke ligger her.

Lerum cup

Klubben søkte forbundet om godkjenning av Lerum cup som turnering med forbundspoeng til tross for berre 16 par. Grunngjevinga vår var at det var påmeldt 25 par, men p.g.a. Dagmar og stengte vegar kunne ikkje 9 par møte.  Vi har nå fått godkjenning for forbundspoeng. Takk til forbundet.