Avansert søk


Noe heldig seier til Arild og Morten

Etter at Sigbjørn og Andres ledet ganske klart to runder før slutt, så klarte Morten og Arild på et par heldige spill dra forbi til seier. Anne Lene og Tom kom på 3 plass. Gratulerer alle sammen.

Dere kan lese om Anne Lene og Toms fine motspill....

 

Ellers ber jeg alle se på skrivet dere fikk utdelt idag. (blir lagt ut på her nettet imorgen) For neste mandag tar vi opp spørsmålet om vi skal ha en eller to alternative turneringer iløpet av året.....

6. kveld klubbmesterskapet

Endelig!!

Geir og Eli til topps 

Nummer to Bodil og Bjørn, og på tredjeplass Odd Ingve og Reidar. De to sistnevnte fikk heldiggrispremien! I kveld var det fine spurtpremier!

Neste gang blir det gratis boller med krem.Det er bare å begynne å glede seg 

Ny nyhetsartikkel

Seier til Svein Grimstad og Gorm Norstad i kveld.

Som beste spiller i Februar leder Lars Mosby foran Gorm Norstad og Thor Kjennbakken.

Premie MP-treffet

Hyggelig at Notodden vant en premie fra fjorårets MP-treff.

Premielisten viser at det var kun Notodden og Rauland som fikk premie fra Telemark. Men Rauland fikk til gjengjeld to stk på premielisten.....Gratulerer !

 

Klubbmesterskapet 2012 Sluttresultat

Vinnere av Årets Klubbmesterskap ble Lorentz B. Nitter og Reidar B. Olsen

Gratuler

Årsmøte 2012

Årsmøte i Melhus BK ble avholdt på rekordtid mandag kveld. Årsberetning, regnskap og valg var gjort unna på under en halv time. Så var det trekking av makker og spillinga var i gang. Alt gikk så fort at undertegnede overhode ikke tenkte på å sjekke om bytteplana i Ruter var den samme som på våre plansjer for 4 bord, noe som førte til at resultatene ble veldig urealistiske. Når jeg selv, på en kveld der det meste gikk galt fikk over middel, måtte det være noe galt. Derfor er de riktige resultatene regnet ut manuelt.