Avansert søk


Dropin på tirsdag

Kåre Dybdahl - Svein Nordby vant klart, foran Svend Dybdahl - Alf Garseg, men spurtene Hans Home og Aril Mysen klarte siste pallplass. Til tirsdag er siste kvelden i klubbmesterskapet. Lykke til alle sammen.


Resultater tirsdag

 

 

 

 

 

 

 

Ny nyhetsartikkel

Vi gratulerer Thor Kjennbakken og Inger Opsund i kveld.

 

NBK i 5. runde i NM

Klubben vår er videre til 5. runde i NM ved at Kolbotn BK ble slått i 4. runde.  Knut Kjærnsrød har skrevet om kampen og referert et spill

Seriemesterskapet 2012

Resultater fra Seriemesterskapet, artikkel fra Knut Kjærnsrød her

første kveld i vinterturneringen

Geir og Ole har tatt ledelsen i A, mens Rolf og Kjell leder i B.

Vi har valgt å dele resultatlisten i to puljer. Et par rykker opp og et par rykker ned etter hver turnering

Referat fra styremote nr. 1 2012

Sist tirsdag ble det avholdt et styremøte i klubben, og referatet vedlegges her

Vi minner om årsmøtet som holdes 20. mars.  Innkalling sendes ut og vil bli publisert på denne hjemmesiden vår.

7. kveld klubbmesterskapet

9 bord og god gang!

Delt førsteplass i kveld: John Helge og Tommy, og Geir og Eli. Ivar og Reinert tok siste pallplass.

Heldiggriser: Bodil og Bjørn 

Bodil hadde med deilige boller med krem og syltetøy. MMMMMMMMMMM. Og de var gratis!

Det blir spurtpremier, heldiggrisenpremie, gratis lodd og noe godt i kafeen neste gang. Det er bare å begynne å glede seg....

Spill 21

Sigbjørn sitt flotte utspill eller Per Johan sin elendige spilleføring