Avansert søk


NBF

Oslomesterskapet for par 2012

Pål og Arvid har vært ute i "den stor verden" og testet sine bridgekunnskaper.  I OM for par 9. og 10. mars var det vinnere av NM, EM og VM på startstreken.  Pål og Arvid var ikke snauere enn at de ledet hele turneringen til et stykke ut på lørdag formiddag.  Innspurten var ikke av samme prima klasse, men en meget respektabel 6. plass i et sterkt felt.  GRATULERER !!!

Resultatliste: http://bridge.no/var/ruter/html/0100/2012-03-10.htm

Makker-Arild var flink om mandagen !

I spill 13 møtte vi Eivind og Ivar, her fikk Arild til et fint innspill 

Tone og Karlo vant kveldens turnering

Resultater 12. mars

1. Tone Sommerseth - Karl Olav Hansen    48

2. Marius Skree - Vidar Ballestad  47

3. Tor Christensen - Calle Knutsen 46

4. Olav Nordhassel - Marit Skree 41

5. Terje Gletne - Karl G  29

5. Thor Dag - Kjell Sommerseth 29

1. kveld i vårturnering

Arve og Arve var ganske suverene i kveld.

Vinterturnerigen er avsluttet

Gratulerer til Erik Nilsen og Aril Olsen med seier i A klassen og til Ingeborg og Hilde med seier i B

Klubbmesterskap

21 par deltok i klubbmesterskapet som gikk i turneringsformen monrad. Thorbjørn og Simon ledet hele kvelden og vant suverent. Inge og Johannes tok en fin 2.plass foran Arild og Sjur.