Avansert søk


NM FOR DAMELAG

   

Denne helgen spilles NM FOR DAMELAG i Trondheim. 27 lag stiller til start.

Øst-Finnmark stiller med et lag bestående av Britt Anne Iversen, May Tove Iversen, Ranja Sivertsvik og Aud Veseth.

Vi ønsker laget lykke til :)

Resultat

Referat fra styremote 2-2012

Referatet finner du  her

Vi minner samtidig om generalforsamling tirsdag 20. mars

Flott bulletin frå KM-par

Nils Kåre Kvangraven er ein allsidig kar. Ikkje berre er han ein framifrå bridgespelar som må reknast som ein som klart aspirerer til NM-tittelen i år, han er også ein skrivefør kar. Noko denne bulletinen frå KM-par er eit bevis på.

Bulletinen les du her.

Ny nyhetsartikkel

Det blir ikke Howell kveld torsdag 22 mars pga teater på Lierskogen Samfunnshus.

Vi spillerigjen  torsdag 29 mars kl 1830.

 

Ny nyhetsartikkel

Seieren i gårsdagens turnering gikk til Anders Fugleneb og Per Rømoen. Vi gratulerer.

Helge Svendsen - Simon Eileraas kretsmestre

Vant klart foran Sigurd Østebøvik - Jim Høyland og Bjørn Røgelstad - Kurt Langhelle. 
Resultater:     Spillstensiler:

Eventyret over for denne gang

Nøtterøy BK trakk TopBridge 10 fra Oslo i 5. runde i NM for klubber.  På papiret skulle vel et lag nr. 10 være en grei motstander, men når man stiller med Gunn og Tor Helness sammen med Jon Egil Furunes og Lasse Aaseng - alle har vært på et norsk landslag - så skulle det mye til for Randi Nyheim - Kenneth Syversen og Knut Kjærnsrød - Per Bryde Sundseth å komme helskinnet gjennom den nest siste runden før finalen.  Lagene møttes på Nøtterøy søndag 11. mars, og det ble en knusende seier til Oslo-laget med 133 - 34.  De var rett og slett for gode, men vi får være fornøyde med å ha kommet så langt, og dessuten tatt skalpen til årets vinnere av seriemesterskapets 1. div. på veien.

Et spill fra kampen ser du her