Avansert søk


Skjærtorsdags bridge i Austmarka

Det er bare å gratulere Svein Otto og Kurt med nok en seier. Denne gangen var det "odølingene" som fikk unngjelde. Det var nesten 100% sikkert at det ble Svein Otto og Kurt når det var ca 3 runder igjen. Før siste runden ledet de med 40 poeng og det holdt med god margin, siden de fikk pluss i siste runden selv. Det stilte 19 par på startstreken, så det var ikke en "stor" turnering, men seier ble det uansett. De varmet forøvrig opp med seier på Haga mandag denne uken. Jessheim fortsetter å sette seg selv på kartet, Jessheim BK gratulerer nok en gang med flott innsats og flott resultat.

Påskecup 9 April

Vi minner om at Mandag 9 April (2. Påskedag) arrangerer vi vår tradisjonelle Påskecup fra Kl 16.00

 

Ellers har Forbundet laget en ny påmeldingsmodul. Den gamle NBF data vil etterhvert gå ut. Alle nye turneringer vil bli lagt ut her.  Men de turneringene som allerede er registrert i NBF data vil fortsatt være aktive. Her ligger mer informasjon om dette

Bronse til Samnanger i KM-lag. Gratulerer til Ove, Ole Magnar, Odd Arne, Roald og Morten.

Laget spelte uavgjort i semifinalen, men blei slått ut på poeng. Resultater på kretsen si side. www.nbfhordaland.org

Klubbspelinga 18. april er avlyst pga for få påmeldte.

Påmelding til onsdag 18. april => her

Ståle og Stig vant Påskekyllingen 2012

kmlag2010okt_070.JPGnm_monrad2010_043.JPGStåle Digre og Stig Arne Iversen vant Påskekyllingen på Sortland skjærtorsdag 5. april. På andreplass fulgte Almar Olsen og Robert Lehn, mens Bård Risnes - Jørn Stian Andreassen ble nummer tre. 25 par deltok. Se resultatliste og spillstensiler her. Arrangementet ble gjennomført på flott vis, med Børre Andreassen som regnskapssjef og kjøkkenansvarlig.

 

Påskecup

Gratulerere til John Ivar og Svein Seiersten,

Øvrige resultater under fanen resultater

Ny nyhetsartikkel

Påske Cup  2012

1 John Grinde – Vidar Glenne                                       59,20%
2. Ole Jørgen Olsen – Tor A Lillehaug                         58,83%
3. Jarle Melby – Hans Melby                                           57,45%
4. Odd Arne Solberg – Terje Lyngbø                             55,80%
5. Morten Olsen – Lars Petter Isaksen                         55,73%
6. Bjørn Iversen - Terje Andersen                                  53,56%                       
7. Leif Bekkeli –Odd Hugo Knutsen                              51,80%                             
8. Rolf Bentsen – Fritz Reitan                                          51,10%                                   
9. Jan Runar Andersen- Yngvar Andersen                   49,75%      
10 Harald Green – Helge Fredriksen                            49,33%                                           
11.Greger Dahl- Tom Pettersen                                     45,60%
12.Per Arne Gundersen – Odd Hansen                       44,76% 
13.Knut Brinkmann- Jan Hagen                                     43,20%    

Innkalling årsmøte 16. april 2012 kl 17:00

Vi beklager sen innkalling til årsmøtet. Dersom protester så utsetter vi.

Sted: Studentsenteret i Bergen:

1.Godkjenning av innkalling og dagsorden.
2. Valg av ordstyrer, referent og to til å underskrive protokollen.
3. Årsmelding.
4. Revidert regnskap.
5. Innkomne forslag.
6. Valg av styre (5 medlemmer), revisor og varamedlem.
7. Eventuelt.

Innkommende saker må være hos styret minst 5 dager før årsmøtet. 

:Se under les mer for innstillinger  fra styret

Uke 13

Her følger en oppdatering av resultatene fra klubbspillingen denne uka. Eventuelle resultater fra forstkommende helg og påskeuka sendes publiseres over påske. Husk at det er litt av hvert av turneringer å delta på i påska folkens! NB! Det hadde vært fint med tilbakemeldinger på det som blir publisert og ikke minst ønsker om stoff som skal/ ønskes publisert. God påske!!

Resultatene for våre spillere:mandag stilte det 18 par på Gressvik, og våre medlemmer hevdet seg meget bra med Tormod-Eva på 2. plass, Jan p-m/makker på 3. plass og Bjørn-m/makker på 6. plass. I Torsnes var det 14 par og der kom Ibrahim-m/makker på 2. plass, May Liss-Knut på 4. plass og Svein Å-Flemming på 5. plass.      Tirsdag var det eggturnering i Fredrikstad der topp 5 blant de 22 parene ble Leif-Per, Otto-Trond, "Jim og Johnny", "raketta-lillebror" og May Liss-Knut.    Torsdag var det 5. kveld i klubbmesterskapet (av 7) i Sarpsborg. Hildur klinte til med seier sammen med Lise jacobsen blant de 24 parene! Svein (Jim) tok 3. plassen sammen med Per (som virkelig har hatt en skarp uke). Sammenlagt henger fortsatt Knut-René, May Liss-Kirsten og Jan P-Tormod med i kampen om en bra sammenlagtplassering. Men seieren står nok sannsynligvis mellom Gunnar-Morten eller Jon Martin-Erik.

Rosfjord Monrad Lag en suksess.

Marianne ,Ann Karin og med Klukken som primus motor arrangerte en flott lagturnering med deltakelse av hele 26 lag.

Gudmund Vingen halte turneringen i land med litt drahjelp fra Allan Livgård og dette borger for gjentakelse neste år.

Landslagene var på plass og utgjorde en flott ramme omkring arrangementet.

http://www.bridge.no/var/ruter/html/1200/rosfjord_open_2012.htm