Skrevet 28.08.2019 22:01 av 4959 Geir Olav Tislevoll
Tags:
Fortjent VM-gull til Thea Lousie Indrebø, Ida Marie Øberg, Sofie Græsholt Sjødal og Agnethe Hansen Kjensli
Christian Bakke (nr, 3 fra venstre) og hans lagkamerater triumferte i BAM'en
(Bildene er sakset fra mesterskapets bulletin)
Resultat Monrad-turnering 28.august her
3.september starter Strileknekten og 4.september starter Melandsknekten med klubbkvelder
Gratulerer med seieren til Henning og Johan foran Svein og John.
Åpningsturneringen ble arrangert etter handicapsystemet som går ut på at dersom parene får et bedre resultat enn handicapet sitt tilsvarer havner de på 50% pluss og vice versa.
Best med handicapscore ble Gerd Sando - Marit Moen med Solveig Jensen - Reidun Weaas og Odd A. Frydenberg - Bjørn Helgeby på de neste plassene.
Legger vi kun innspilte poeng til grunn , den såkalte SCRATCH-listen, ville Odd A. Frydenberg - Bjørn Helgeby vunnet mens Gerd og Marit ville havnet på en sterk 7. plass med 51,85. Dette er deres klart beste enkeltresultat etter kun å ha spilt bridge i ett og et halvt år. Vi gratulerer så mye!
Åpningsturneringen var også årets 5. tellende turnering i Plass-sifferkonkurransen som fremdeles ledes av Vibeke Hellner med Odd A. Frydenberg hakk i hel. Neste turnering som teller i sammendraget er ikke før 8. oktober. Den kvelden skal vi også delta i den landsomfattende simultanturneringen.
Førstkommende tirsdag starter vi opp med en høstturnering over 4 omganger hvor av de 2 beste teller i sammendraget.
4 fulle bord og vinner av kvelden ble Jens og Bjørn med 60,71 andre plassen ble delt mellom Halvard - Helge og Dimitar - Odd-bjørn med 54,17. Vi gratulerer med plass på pallen.
« Forrige Neste » 1... 5434 5435 5436 5437 5438 5439 5440 5441 5442 5443 5444 5445 5446 5447 ...12019