Avansert søk


Jul betyr mye morsom bridge!

 Våre gode venner i Øst arrrangerer nok engang Sølvknektcup.
Turneringen blir spilt 24. November på Flesberg Samfunnhus kl 10.00
Påmelding skjer på nettet her  


Midt-Telemark har også en sosial julecup. Den vil mest sansynlig bli holdt 6. Desember. Det vil komme mer info om denne på hjemmesiden dems her.

 

Seljord har i alle år hatt Jolecup 3. dag jul -den tradisjonen opprettholder de.
Påmelding gjør du her.   PS: det er maks 20 par!

 

For de som har lyst til mer, så kan du gjerne spille Jule cup i Lågen. Det er en stor og hyggelig turnering!
Sjekk mer her

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Høst 2 , 7/11

10 par , middels 108 , kveld 4 av 4 ( 3 tellende )

Høst 2 sammenlagt

 17/10- 7/11