Avansert søk


HC- turnering og Julebridge

 25. november er det handikapturnering - og deretter blir det jul for alle penga! Juleturneringen går over tre kvelder med sammenlagtpremier i tillegg til kveldspremier for både ordinære resultater og beste HC- resultat. Tradisjonen tro blir det også gratis julebord for alle medlemmer i Skien, KGB og Duestien. Plass er imidlertid en begrensning, så vi må sette en grense på 52 spillere - og her gjelder først til mølla! Vi kommer tilbake med nærmere informasjon.

Ny nyhetsartikkel

Nok en seier til Knut og Jan Erik, med solid margin. Vi har ikke noe praksis med straff for ikke å møte opp ved denne turneringsformen, men jeg har prøvd meg med å gi -30, noen av de som har møtt opp, synes kanskje det er billig??

Sesongstarten.

De to første klubbkveldene i høst var vi 3 bord. 

Ola og Kjell Jostein var best første kvelden, og Marijan og Erling S. vant sist torsdag.

Det blir simultanturnering 28/11, MP-treff 5/12 og Handikapsimultan 19/12.

Disse kveldene blir det da forhåndsdublerte kort.

Mp-treffet er i år nesten likt simultanturnering, kun annerledes beregning av mesterpoeng, mens den 19/12 blir resultatet hensyntatt parenes nasjonale handikap. 

Vi håper på godt oppmøte!   

Torsdag 21. og 28. november

 Da mange av Myras medlemmer er på sin årlige tur til Danmark, blir det en vanlig spillekveld som ikke teller i turneringen i kveld. Det blir servert pizza og snacks.Torsdag 28.11. er det simultanturnering. Vi minner om at det da koster 60 kr. 

Spillekveld mandag 25.11.2019, av PHL

8 par er påmeldt nå kl 12.43. Da blir det garantert spilling ikveld. Er det andre som er interessert i å spille Simultan hos oss ikveld, (også fra andre klubber!) er det bare å stille opp litt før kl 18.00. Dere trenger ikke melde dere på på NBF's turneringspåmeldelse. Men dere må være medlem av Norsk Bridgeforbund for ikke å få ekstra startgebyr! Hadde vært veldig hyggelig om vi kunne nå 5 bord ikveld!!!

Mandag 1. desember er det ny kveldsturnering med påmelding på nettet. Årsfesten er fredag 20.desember, med start kl 18.00. Pris kr 100.00 pr pers.  Jeg tar imot påmeldinger fra og med idag! Medlemsavgift kr 500 for 2020 kan også betales meg på spillekveldene fremover, eller vippses meg på tlf 900 56777.

Hilsen Petter