Avansert søk


Brynjar

 Første kveld av Mot jul ble vunnet av Brynjar og Bernt med Jarle og Tor Arne på andre plass.

Vil du støtte Ås bk?

 

Vi holder kostandene så lave som mulig mens vi samtidig ønsker å holde trivselen oppe. :) 

Men noen inntekter må vi jo ha.

For innbetaling av kontingent kr 400 for a-medlemmer, og kr 200 for b-medlemmer som allerede er a-medlem i en annen klubb, bruk kontonr 1654 20 2997, helst før 15.12. .

Det er bare våre a- og b-medlemmer som er med og konkurrerer om klubbpremiene, og som kan få heder og verdighet gjennom å vinne klubbmedlemskapet, men alle får spille.

For registrering av Ås Bk som grasotmottaker hos Norsk Tipping, bruk organisasjonsnr 817 753 582.

Dessuten er alle NBF-medlemmer uansett klubb velkommen til å spille hos oss mandager i Arbeidskirka på Rustad, spillestart 18.30. For øyeblikket koster dette fremdeles kun kr 50 inkl. kaffe og litt å bite i til kaffen.

Er du ikke medlem i NBF, er du også velkommen om du kjenner spillet , da vil du bli innmeldt 3. gang du deltar, og avkrevd medlemsavgift. Kan du ikke bridge? Send en epost til leder, så ser vi om vi kan finne en ordning for noe opplæring.

Singelturnering

Turneringen går over 4 kvelder. Det er 2 kvelder som teller. Det er prosent.

 

Påmelding til Julecupen 27. Desember

Daniel og Trond Are vann 7.Kveld av Klubbmesterskapet klart!

 Helge og Arvid vart nr 2!.

 Daniel og Trond Are vann og Klubbmesterskapet 2019!

 Me gratulerer!

 Neste måndag er det MP-treff! Møt opp! 

Resultat 21. november

Det møtte 8 par til andre runde av Vinterturnering 1. Odd Roar og Marian delte seieren med Terje og Tom Ivar, og de fikk 58,9 %. Knut og Johnny ble nummer tre med 50,6 %.

Sammenlagtresultat etter to av tre runder:

Pål - Øystein.......................115,0 %

Tom Ivar - Terje..................108,9 %

Odd Roar - Marian................107,9 %

Kolbjørn - Gunnleiv..............106,2 %

Sverre - Stig.........................98,8 %

Asbjørn - Stein Håkon............91,6 %

Knut - Johnny.......................90,6 %

Asbjørn - Brynjar...................80,9 %

Neste torsdag er Knut ansvarlig for arrangementet (se terminliste).

Hafslo/Solvorn klar for 3.runde i NM

Med siger 11,5-8,5 i VP mot Høyanger og 16,5-3,5 miot Gaupne 2 i første kamp, er Hafslo/Solvorn ( Ketil-Sverre, Tor-Nils Sverre og Torstein) klar for 3. runde i NM-lag.

John Inge-Tor i form

Sjeldan stabilitet sikra Tor-John Inge ein ny førsteplass. Ole Herman-Torstein og Sverre-Nils følgde på plassane bak. Komande tysdag er det samspelkveld nummer 3, denne gongen på Campus.

Velkommen til julebridge!

Tradisjon tro arrangerer vi Julebridge.
Fredag 6. desember kl 18:00 på Bø Frivilligsentral.
Pris kr. 300,- pr. pers, dette inkl. mat. Drikke tar dere med selv.

Påmelding til Heidi på tlf. 93 81 27 72.

Velkommen!

Ny nyhetsartikkel

Stange bridgeklubb gratulerer Inger Marie Storsveen, Arve Simensen, Inge Beate Austlid og Per Hauge som klubbmestere mix