Avansert søk


Julebukken arrangeres 4.januar 2020

Klubbens tradisjonsrike forbundsturnering arrangeres lørdag 4.januar 2020 i klubbens lokaler.

Det var ikke samsvar mellom klubbens og kretsens terminliste når det gjelder dato for turneringa. I klubbens terminliste var den opprinnelig satt opp 11.januar, men nå er det altså besluttet at den arrangeres 4.januar.

Inviter med deg en makker og meld deg på til den første turneringa i det nye bridgeåret!

Innbydelse              Påmelding

Spillekveld 28. november - Like overlegen seier til Egil og Steinar - men ny bunnrekord i frammøtte

Usle tre og et halvt bord møtte opp på siste spillekveld før julebordet, og det er ny bunnrekord. Vi må nå vurdere nærmere hva vi skal gjøre videre.

Kun to par havnet over middels. Steinar og Egil stakk av med nesten alle plusspoengene og endte på hele 72,5 %. Det andre paret over middels var Åge og Erik med 55 %. Tredjeplassen gikk til Roger og Jon med akkurat middels. Du finner fullstendig resultatliste og spillene HER.

Det blir ingen spilling torsdag den 5. desember, fordi lokalene er opptatt. Vi minner også om at julebordet den 12. desember starter kl. 18.00.

Styremøte

Torsdag hadde vi styremøte. Julebord med singelbridge blir torsdag 19. desember. Tradisjonsmat med pinnekjøtt. øl og aqevitt,og  enkel premiering med noen vinflasker. Premieutdeling for 2019 blir det også dersom alt går etter planen. I år tar vi på oss spanderbuksa og leier maxi-taxi så de skakkjørte kommer seg hjem etter sjøslaget.

Spilleplan for 2020 er også satt opp (kommer under terminliste etter hvert). Kan nevne at klubbmesterskap singel  blir lørdag 22. februar.

Årsmøte blir avholdt 30. januar

 

Juleavsluttning

Tirsdag 17/12 blir det juleavsluttning med jule middag, det blir trekkte makkere, vi må ha beskjed neste tirsdag om hvem som kommer så vi får bestillt mat dette koster 100 kr pr.spiller

Ny nyhetsartikkel

Hilde og Odd Oulie gikk seirende ut av omgang 2 i årets Adventscup med Kåre Jensen – Ole Martin Hansen og Thorbjørn Ljunggren – Jan Valstad på de neste plassene.
I sammendraget ble det tetskifte i og med at Kåre Jensen – Ole Martin Hansen takket være sin 2. plass nå leder med 4,72 prosentpoeng foran Thorbjørn Ljunggren – Jan Valstad mens omgangsvinnerne Hilde og Odd Oulie holder 3. plassen ytterligere 3,4 poeng bak. Egil Hermansen – Jan Bonde og Helge Bugge – Arnstein Barstad ligger på de 2 siste premieplassene. Vinnerparet fra åpningsomgangen, Tommy Nielsen – Kjell Tore Molvik hadde dessverre en tung kveld og falt ned til 6. plass. Parenes 3 beste omgangsresultater teller i sammendraget noe som betyr at hvert par kan stryke sitt svakeste omgangsresultat.
Ser vi på innspilte poeng, den såkalte SCRATCH-lista ble Frank Indlagen – André Hansen best med 58,10 prosentpoeng foran Ludvig Guldal – Anne Foon (56,25) mens Hilde og Odd Oulie hadde en av sine bedre kvelder og fikk 3. mest poeng (56,02).
Vi deltok også i den landsomfattende MP-treffet denne tirsdagskvelden som også spilles som en handicapturnering. På landsbasis teller kun de første 24 spillene. I vår lokale pulje oppnådde 2 par over 60 %: Hilde og Odd 62,41 og Kåre og Ole Martin 60,73.