Avansert søk


Mer norsk i USA: Fredrik og Espen i kvart'n


I tillegg til de to nevnte parene som spiller mot hverandre er det to nordmenn til som spiller kvartfinale i SOLOWAY KO TEAMS under det amerikanske mesterskapet i San Francisco er Fredrik Helness og Espen Erichsen også fortsatt med! De spiller på et firemannslag med to engelskmenn. Fredrik Helness er jo fra Oslo, mens ex-bergenseren Espen Erichsen har bodd mange år i England nå.

Etter å ha kvallet på topp-32 k kvalifiseringen har de vunnet to utslagskamper før de nå måtte opp mot storlaget NICKELL, en voldsom utfording.

Halveis i den kampen ligger CROUCH under med 6 IMP (54-48).

Kampene er over 60 spill (4 x 15) og etter halvspilt kamp mellom ROSENTHAL (Bakke/Brogeland) og ZIMMERMANN (Helness/Helgemo) er stillingen 78-72 i favør førstnevnte.  

Førjulsturnering

 Kveld 3 av 4 ( 3 twellende ) 11 par , middels 108

Foreløpig terminliste 2020

Styret har besluttet denne terminlista for de to første månedene i 2020:

 

JANUAR :

Torsdag 2.           : Par IMP

Torsdag 9.           : Par IMP

Torsdag 16.         : Par Simultan

Torsdag 23.         : Par IMP

Torsdag 30.         : Par

 

FEBRUAR :

Torsdag 6.           : Klubbmesterskap 1, Par Simultan

Torsdag 13.         : Klubbmesterskap 2, Par + Årsmøte

Torsdag 20.         : Klubbmesterskap 3, Par

Torsdag 27.         : Klubbmesterskap 4, Par Simultan

 

Klubbmesterskapet går over de 4 kveldene i februar.

 

Tirsdag 3/12-19 av btl

 Mp-treff og 4 1/2 bord som deltok på kveldens turnering og Vidar - Ulf grusa resten av feltet med 69,44% på andre plass fulgte Terje-Arne med 56,25% og tredje plassen gikk til Dimitar-Ivar med 54,86%. Vi gratulerer med plass på pallen og resultatene på landsbasis kommer på forbundets side i løpet av det neste døgnet.

NM klubblag - Lørenskog 1 møtte Norrøna i neste kamp

9/12 spilte Lørenskog1 hjemme mot Norrøna.

Dessverre tapte Lørenskog.

Vi ønsker Norrøna lykke til videre!