Avansert søk


Nasjonal HC

 I går spilte vi med samme korta som mange andre klubber. Det er laget en nasjonal resultatliste.

Lokalt hos oss var det Halvor og Ingeborg som vant HC-turneringen foran Eivind og Arvid.

For de som har lyst til å se på "vanlig" resultatliste uten HC-justeringer er den her.

 

Det er jo mange flere scorer pr spill og det som er maxscore hos oss er ikke beste spill sammenliknet med alle andre scorer. Så derfor vil det alltid bli noen justeringer om hvem som ble klubbens beste par.
Det er (foreløpig) 226 par på listen og Ove og Morten ble beste Notoddenpar på 32 plass. Men det var jevnt for Halvor og Ingeborg kom på 33. plass  
Mulig det blir lagt inn flere klubber etterhvert og da kan listen forandre seg.

Dere kan se hele resultatlisten her

PS: På pc kan dere trykke "CTRL F" og skrive Notodden -da blir klubbens spilere fremhevet.

 

 

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR

Lørenskog bridgeklubb ønsker alle sine medlemmer en riktig god jul og et godt nytt år.

 

Vi sees igjen mandag 6. januar!

God jul mm

Ei riktig god jul ønskes alle våre spillere

Vi møtes igjen mandag 6. januar.
Da blir det lagturnering for A-pulja og vanlig parturnering for B-pulja. Turneringa vil gå over enten 5 eller 6 kvelder.

 

Brynjar

 Sikste kveld av Mot jul ble vunnet av Bernt og Brynjar med Jarle og Tor Arne på andreplass. Sammenlagt vant Bernt og Brynjar nummer 2 ble Jarle og Tor Arne og nummer 3 ble Torgrim olg Harald.

Ny nyhetsartikkel

 Juleavslutning i kveld med julemiddag og god stemning.  Makkerpar ble trukket og kveldens vinnere ble Jon Ivar og Henry(ordinaære turneringa) og vinner av HCP turneringa ble Per Oskar og Fanny.  Gratulerer til begge par.  Ønsker alle en riktig god jul og et godt nyttår.  Vi starter opp spillinga igjen torsdag 2 . januar 2020, vel møtt.

Klubbmestere Nærbø bridgeklubb 2019

 Klubbmesterne Nærbø bridgeklubb 2019 ble Tor Moi og Torild Heskje.

På 2. plass kom Tommy Søiland og Marit Helene Limmesand

og på 3. plass Reidar Lerbrekk og Knut Ovastrøm.

Gratulere så mye:-)