Avansert søk


første kveld km

 Gratulerer med seieren til Jan Erik og Olav sammen med Allan og Ove

Torsdag 16. januar

Årets første Simultan ble spilt på torsdag. Ingen av våre i toppen, Bjørn Sverre og Hans på 34. plass.

www.bridge.no/var/ruter/html/9901/2020-01-16.htm 

Resultateer 9/1 , kveld | av2

10 oar , middels 108

SIMULTAN 16. JANUAR 2020 - SEIER TIL BÆKKEN/HØLTO

Det ble spilt første simultanturnering i det nye året og det møtte 12 par. Det ble seier til Svein B. og Eirik H. med 63,8%. På 2. plass kom Johan og Svein med 61,3%. Siste par på pallen ble Arne og Johnny med 57,1%. Vi viser til fullstendig resultatliste på hjemmesiden vår.

Vi gratulerer vinnerne!

Neste torsdag ønsker vi velkommen til 2. kveld av årets klubbmesterskap.

Tirsdag 14/1-20 av btl

5 1/2 bord og Ingar og Eilert var i kallas form og knuste alle med 67,08% de ble fulgt av Terje og Arne med 62,08% og 3 plassen gikk til Camilla og Pål med 56,25% vi gratulerer med plass på pallen. Neste tirsdag 21/1-20 blir det ikke spilling grunnet lagkamp i Grimstad, vi er på plass med simultan spill den 28/1-20.

Torsdag 30 januar årsmøte

Innkalling til årsmøte 2020

Det innkalles herved til årsmøte i Møstknektene torsdag 30. januar kl 17.30 på Møst Ungdomshus

DAGSORDEN

1. Godkjenning av innkalling

2. Valg av møteleder og referent

3. Årsberetning for 2019 og godkjenning av denne

4. Regnskap for 2019 og godkjennelse av denne

5. Medlemskontingent for 2021

6. Valg av tillitsmenn/kvinner til styret

7. Forslag til årsmøte må styret ha innen 23. januar.

Styret

Onsdag 15.01.20

Mandag var det Knut Aage og Svein som vant